18. juni 2009

Gave fra Sweden 1:

Hei å hå.
Her er gaven jeg vant hos Rosa Hemmet...jippi ay ei!!!!
Rart å stå med slikt i hånda, som jeg kun har sett på bloggen hennes...
Damen på postkontoret lurte svært på hva det var i den...Den kom jo slik jeg har avbildet den vettu....Limegrønn og fin....Jeg hadde lyst til å rive papiret av tvert...men måtte jo forevige den først...grrr...hihi....I like I like....

Sliter litt med bildene mine om dagen dessverre...får ikke lastet over fra kameraet......
Har nemlig noen innlegg som skulle vært ute nå....det pipler over her....
Har druset over ett skap blant annet...også har jeg fått gave fra Lycke som jeg gjerne skulle vist frem...Det kommer det kommer...
Jepp, tror jeg skal gjøre meg klar for bloggtreff med kule Julie jeg nå. Vi skal en tur på Skafferiet (trykk på navnene så kommer du dit) på Helgøya i Hedmark...Kanskje jeg skal ta med meg kameraet slik at jeg har enda ett blogginnlegg for fremtiden...jepps pepps...I`ll do!!!Tuddelu!!
Snakkes!!

Drops

30 kommentarer:

Keepurlife sa...

Hei. . . Nice post, kan du besøke meg tilbake. . OK!
Takket være. . .

Rikke - fargesirkelen sa...

Det er så koselig å få fine pakker i posten =) Jeg har ei veinninde som alltid sender meg brev i posten med masse bilder/klistremerker/sitater utenpå, og postmann liker dem så godt :D

Du var forresten veldig heldig med innholdet også :D

Rikke - fargesirkelen sa...

Glemte forresten å bekrefte at jeg har kul på magen :P

Carina Dale sa...

Så fin gave du har fått, og god tur!! ;-)

Solrosa sa...

Hurra, Drops. For en fin premie fra Rosa!! Hæli'!

Ha en super dag!

Sol

*SNYdesign sa...

Så utrolig kos!

Mor og datter sa...

ååh så gøy! :-)
er helt lik, har bare lyst til å rive opp gaver :-)

ha en fin dag!
klem

Jannicke sa...

Heldige deg! Fine ting ;o)

Kose deg glugg ihjel! Det Skafferiet virker så spennende.
Håper du tok med kamera slik at vi får se...

Jeg skal snart på jobb ;(,
men vil mye heller på Cafe...
Jaja, snart ferie!

klem J.

Datt sa...

Grattis, lucky you! :)

Gleder meg på de innleggene som stacker seg opp, luksus! :D

ralfefarfars paradis sa...

Artig med post, nydelig gave!!
Ha en fin dag!!

Tara sa...

utrolig kul gave, ja!!!

Brigg sa...

så gøy! for en fin gave å vinne!!:-)

Margrethe sa...

Så fin en gave! Gratulerer og god tur til Helgøya :)

Kristoffa sa...

Så heldig du er som har fått så fin pakke. Det er alltid stas med pakke i posten. Jeg har kost meg med å titte litt rundt i bloggen din. Jeg måtte le litt for meg selv når jeg leste det du skrev om å gå så totalt opp i en ny hobby; enten det er decoupage, hobbykeramikk, perler eller hva det måtte være. Jeg kjenner meg så godt igjen! Dette er det vanskelig for andre å forstå, men jeg forstår deg jeg:)Blir jo stadig inspirert til å prøve seg på nye prosjekter. Det er moro det!

Ha en fin torsdagskveld:)

LillaLykke sa...

Nice! Herlig herlig :)

Lisa sa...

Skoj med gåvor :D du har sån tur med tävlingar med ;D Kram hoppas du får en toppen midsommar!

Camilla sa...

Oh, de koppene i forruig innlegg er helt supre altså! Grattis med premie, den var jo pen både inni og utenpå.

Jeg har hatt så lyst til å ta en dagsutflykt til skafferiet, lurer på å ta med kusina mi som bor på hedmarken dit. Det ser og høres så flott ut. :)

hverdagsgodteri sa...

Så heldig du er, det var en flott gave!

Julies sa...

Skafferiet ? Sa du skafferiet ?!
Og klokka.... hvor blir det av klokka ?!

Takk for en hyggelig tur. Skafferiet neste, uten skjerf, i 25 varmegrader og strålende sol ! Gleder meg.

Nå tar je hælja, je.... Kos deg !

Kosene mine sa...

Hei og hå! Du står ikke mye stille du, hihi
Herlig pakke da, heldigfrøkna :D

Jeg er tilbake nå, tror jeg...hehe...har ikke vært borte fra leiligheten så lenge serru, men tida går når man er travelt opptatt med andre ting...hint ligger på facebook :D
Skal blogge om det snart!!

Ha en løøøvli helg da Dropsi
klem fra kosi, hihi

Linda sa...

Ha en underbar midsommar!

många kramar ♥

Linda och Bertil

Tant Grön sa...

Hej, hej!

Tittar in för att önska er en härlig midsommar!

Kram Tant Grön

Anonym sa...

Gratulerer med flotte gaven, jeg vant akkurat noe selv, helt overaskende, så jeg venter på gave fra sverige jeg og...

Linda sa...

Heldige deg som vinner flotte gaver.. og heldige deg som er brun;) Det er nemlig ikke jeg.. men har stoore planer om å bli det!
Ha en fin dag!:)

Bluebell sa...

Hello darling sweetie!!!
Önskar dig en underbar midsommar och vackert väder!!!
Här regnar icke, men är litt molnigt!!! ska fara och handla midsommarmat nu, färskpotatis och sill och hela faderullan!!!

Love Lycke

Anonym sa...

Åh, så fint!
Vad roligt att få paket hem i postlådan!
Ha en härlig helg!

siljemari sa...

heldige du som vant den pakken,Skikkelig fiiine ting;)

Ragna sa...

Så artig med gave som ikke er pakket i kjedelig gråpapir da! Mye morsommere å hente på posten :-)

Minmill sa...

Hei lille venn. Skal si det er rolige dager i din blogg. Litt uvant for oss som har vent oss til ditt høye tempo. Kanskje du fant skikkelig roen i Spania og har siesta hele tiden. Neida, bare kos deg og bruk tiden din på mer fornuftige ting enn foran pc'en. Støtter deg. Jeg er helt slappfisk om dagen på å rundt å kommentere. Siden jeg ikke er så mye hjemme tør jeg ikke bruke den lille ledige tiden min foran pc'en. Tror ikke mannen min synes det er så kjekt heller. Han har begynt å hinte litt om at jeg bruker litt for mye tid der.

Jeg regner med at motivasjonen kommer sterkere når sommeren er på hell. Ikke det at jeg ønsker kort sommer for å blogge mer. Tvert imot. Men det er en tid for alt.

Takk for herlige ord fra deg. Jeg har hatt noen tøffe dager, ja. Men heldigvis er jeg sånn at når jeg får tenkt litt noen dager, så roer stormen seg på innsiden. Og i tillegg aksepterer jeg ikke at folk behandler meg urimelig, og da synes jeg heller synd på dem i stedet for å bli lei meg.

Bla bla bla. Nok fra meg for i dag. Håper du har det fint. Klemmer på en søndag fra Minmill

Lycke sa...

Hello goa vännen!!! hoppas det är bra med dig o att du inte blev förskräckt över de ruskiga bilderna jag skickade dig, hihii!
Här har vi gossigt väder nu, och hela veckan ska bli kanoners, sa jag är mest ute och hejar på växterna, hoho!

Kramhögar Lycke