8. juli 2011

Bryllupsforberedelser:

Å ja...ikke til mitt bryllup da...Sukk!!!!Men til min gode bror og hans utkårede miss Sweeden (ikke the real one assa...).hihi Og jeg skal da ikke ta på meg æren av å ha gjort så mye, men en liten sang sitter jeg i øyeblikket på å kreerer, på Alf Prøysens "oppå Lauvåsen.....la la la..fine .jinter....hele væla er.....finn et strå å træ dom på...." Blir fint vettu.
Bryllupet skal feires hos mine foreldre. Det blir lite sikkert kjempe koselig. Gleder meg. Lang blomsterkjole skal jeg ha på meg. Skal nok få den knipset;
Tralla la:)

9 kommentarer:

Carina Dale sa...

Så gøy! Gratulerer;-)

Nydelig bord med Nina signatur. Love it!

Klem fra Carina

Jannicke sa...

kjempegøy!! Jaa, du MÅ vise kjolen!! :o) Klem J.

Anonym sa...

Hei hei hei :-))))

Ønsker deg en fortsatt fin sommer, Nina. Vi snakkes etter hvert !

Ann-Margreth Hauglum sa...

Masse gratulasjoner til bror.
Så er det litt ekstra stas å være storesøster også da. Bror gifter seg 5.mai neste år. Gleder meg masse :o)

Lykke til med sangen snuppis.

Klem

Jannicke sa...

Hei kjære venn... takk og lov at jeg tok turen innom noen litt "eldre" innlegg - og dermed leste hilsenen fra deg. Du kan tro jeg har tenkt på deg! Har liksom hatt en følelse av at kanskje ikke alt er så bra, men har ikke villet mase..... hvis du orker og har overskudd, så lag gjerne et lite innlegg. men kun for din egen skyld, ikke for andres...
Skal tenke ekstra mye på deg i tiden fremover. Håper du har folk rundt deg som støtter deg.. God klem fra J.

Lev Vackert sa...

Hej! Missa inte vår stora tävling! KRAM Petra o Ingela

maja...Style & Life by Leia sa...

Åh va mysigt med bröllop:) och jag glädjer mig till att få se din blomsterklänning!

Kramar

Unknown sa...

Taking a great deal more of Adipex-P will not make it far more helpful and can result in major, daily life-threatening facet results.Cheap Adipex no prescription.....Cardsharing Server

lolyta sa...

I came across the serach engine and find your website, you have great and nice blog, Thanks for sharing, God bless you
Pingback : HARGA VIMAX IZON
HARGA VIMAX IZON ASLI
OBAT VIMAX HERBAL
VIMAX IZON ASLI
AGEN VIMAX
PROMO VIMAX
VIMAX KAPSUL
VIMAX ORIGINAL

http://vimaxizoncanada.com/

vimax izon asli
jual vimax izon
harga vimax izon
vimax izon canada
vimax izon Original
khasiat vimax canada
vimax izon
vimax izon


RAHASIADEWASA.NET

PERANGSANG WANITA
opium spray
opium spray asli
jual opium spray
OBAT PERANGSANG WANITA
MAXMAN CAPSULE
PRO EXTENDER
selaput dara buatan
selaput dara keperawanan


ALATSEXIMPORT.COM

ALAT BANTU SEX
JUAL ALAT SEX IMPORT

Vmenplus Herbal
Vmenplus
Vmenplus import
Vmenplus Asli
Vmenplus herbal
Obat Vmenplus