21. april 2009

Overraskelse i posten:

Denne herlige muffinsen lå i postkassen min i går...
Og jeg var så spent...Lurte fælt på hvem som hadde sendt meg overraskelse....
Se på dette da dere....
Gaven var fra herlige søte Frk.B . Som har en så koselig blogg...
Kjære vakre deg...det passet såååå godt med en gave i går, da ettermiddagen var litt tung...
Det ga meg så mye, og jeg ble så rørt skal du vite......
Hun har heklet en blomsternål i Dropsefarger og med var i tillegg en herlig gryteklut samt god te...Takk=)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så heldig du var da! Superkoslig med slike overraskelser. Hørte forresten rykter om en viss kjøkkenbenk som hadde kommet ut for noen penselstrøk???

Siv

Camilla sa...

Tusen takk for så mange fine kommentarer på bloggen min. Må si jeg blir litt nysgjerrig på deg. Du har så mange morsome meldinger og virker så full av personlighet, sprudlende og positiv.. er du sånn i den virkelige verden også? :)

Kremt, wikipedia er vel eneste grunnen til at jeg vet hva en arborist er.. (prøver å late som om jeg er klok og kunnsapsrik på bloggen da vettu. passer jo på å ta bilder i de hjørnene der det er ryddig i huset også. sånn er det med blogging hos meg.. en illusjon)

Jannicke sa...

..vel fortjent lille drops!!

Håper dagen i dag er lettere og bedre.

Klem til deg fra meg.

Bjørkely sa...

koselig med pakke i posten! :)

Brigg sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fy søren så knall kult/gult det ble! skikkelig tøft. passet perfekt i huset ditt.fine huset.

og..hehe.. veldig bra den flamingolampen!:-)

Moderne Retro sa...

Kjekt med overraskelser. :)

(Takk for hyggelig tilbakemelding og tips. Er klar over "svar i egen blogg". Svarer ofte begge plasser, hvis de ikke er anonyme.
Ha en fin dag!)