15. april 2009

Can you hear me?

Sjekk a....Drops har menget seg med "kidsa" og kjøpt seg nye høretelefoner til walkmannen sin (hihi...jeg vet det ikke heter det lenger...men følte meg plutselig i det nostalgiske hjørnet..)...
Det er den grønne jeg har handlet inn da...jeg er så glad...den er så vårlig...Og jeg skal tydeligvis assosiere den med grønnsaker og sunne ting...(så nå gjelder det å spille så lavt så lavt.og med gulrot i munnen.....) NEI da!!!

Så tut hvis dere kjører forbi meg der jeg rusler på livets landevei...tror nemlig jeg vil synes på langt hold.....thi-hi....

4 kommentarer:

mi-rachel sa...

oj..de var kule.
og de viser du igjen med :)
sikkert derfor du kjøpte de..he he.. :)

Janne sa...

Ser det for meg.. Kule farger! :)

Maya: sa...

Yeeeees, I can heaaar yoouuuu...can yooooou heeeaaaaar meeeeeeeee? (sagt med *fjern*stemme, altså fjern i typ et stykke unna...)
Friske øreroller da, eller det heter kanskej ikke det, men hjernen min er kokt etter dagens eksamen så det virker ikke helt.
Ser du har planer om å pusle litt inn på soverommet? Lurt å hente inspirasjon rundt på nettet. Jeg har kjøpt meg det nyeste rom123 jeg da, ligger i soffan med bena høyt og skal lese det. Skal bare se litt på blogger først...

Baaayyyyy baaaaaaaayyyyyyyyyyy

micano sa...

Sweet! De var kule og nydelig grønne!!
:-)