2. mars 2009

Teppet er ferdig:

Sånn da var mitt store prosjekt (fra Drops Design) ferdig. Nesten ett år før tida.. hihi... trodde nemlig at jeg ikke skulle bli ferdig før i 2010 jeg... Jeg ble ganske fornøyd egentlig.
Detter er mitt første hekle prosjekt ever, så herfra kan det bare gå opp opp opp....


24 ruter tilsammen..... Min første rute brukte jeg 4 dager på.... og til slutt gikk vel 1 på litt under en time.... Fremskritt under veis med andre ord.... Og gudskjelov for det..... hi hi....

Denne søte "posen " har min gode mor heklet til meg til jul. Og fargen går jo rett hjem her.... Den fikk "passe" på de ferdige rutene...
Her er den store baggen (fra Ikea) som "passet" på alt garnet... Bare mengden av garn kunne jo tatt luven fra en... Maaaange skjønner dere..... Hele teppet kom vel på 750 kr (fikk det av snille mamma)...

So what to do now???? Hm.... Vent å se...
Drops=)

10 kommentarer:

Rikke - fargesirkelen sa...

Så fint det ble=) Skjønner godt hva du mener med mulighet for å miste motet av å se garnmengde. Men et nøste går overraskende fort.

mi-rachel sa...

det ble kjempe fint!

Minmill sa...

Hei på deg dropse-dama. Er bare en liten sniktur innom bloggen for å kikke, og så i rollen min at du hadde noe fint ferdig. Måtte jo bare inn å se hvordan hekleteppet ditt var blitt. Og jeg må jo si at det var fint. Herlig med sånne kantete "ruter" istedet for de vanlige firkantede vi ser overalt.
Nå må jeg jobbe et par timer til før jeg skal ut og gli litt på skiene.

Glede sa...

Hei! Så nydelige farger! Hekling er sååå morsomt og det er jo gøy når man merker at det går fortere framover. Har fulgt din blogg noen måneder nå, og har nå tatt mot til meg og startet min egen. Ta gjerne en titt.

Brigg sa...

Så flott! Hvordan i all verden klarte du det så fort? Det ble veldig fint.

Christine sa...

Rålekkert teppe altså :D Så flink du har vært!

Julies sa...

Næmen Nina !!! NÅ ble jeg imponert !
Ta med deg utstyret til hva det enn er du holder på med på bloggtreffet i morgen :-)
Jeg har kjøpt sinkspray, så nå skal det sprayes. Det kan man jo gjøre i sittende stilling !

Anne på Moseplassen sa...

ååå, så lekkert det teppet ble! nydelig :)

Anonym sa...

Hej va fint det blev! du är sååå duktig, åh en massa härligt att kika på här. mums mums.gillar verkligen dina nya kort och bilden under med gungstolen. aah. nu vet jag att jag ska ha en rosa gungstol och inte en grön :) Söta glasögon med.. å så mycket fint, ska spana vidare :)

Ska till posten idag så jag ska kika på vad det ska kosta att skicka till dig. Ska fråga om jag kan skippa på kartongen så blir det billigare för sig ;)

Kosene mine sa...

Åhh, har du oppskrift? Eller kan du peke meg til riktig butikk som har oppskrift?? Maser på moren min for hun hekler grytekluter, men hun sier at hun ikke kan hekle rundt og rundt... Jeg vil også lære å hekle...skikkelig trassunge vettu, hehe