20. januar 2009

Jeg liker deg godt:

Jeg har mottatt award fra MyWonderworld med følgende begrunnelse:

Ninasdrops :

- Nina dropper stadig innom og deler på sitt fantastiske jeg. En herlig personlighet som gjenspeiles i en herlig og fargerik blogg.

Ble litt rørt av denne begrunnelsen her jeg. Bloggingen hjelper meg mye i min hverdag. Takk og takk kjære Spaniafarer...




Regelen for awarden er som følger:
1. Legg ut bildet og reglene, og link bildet til http://solsbittelillerike.blogspot.com/ (Sol som har laget denne awarden er 10 år gammel.)
2. Skriv hvem du fikk den av og link til bloggen deres
3. Gi den til tre eller fire blogger du liker godt
4. Legg en kommentar på bloggen deres, så de vet at de har fått den

Denne awarden sendes videre til:


My Wonderworld selvfølgelig, som jeg "prater" med hver dag... setter stor pris på det du legger ut på bloggen din jeg. Kos deg videre i det varme land...det har du sikkert fortjent.
  1. Pink Friday: Utrolig flott og fargerrik blogg. Med stor interesse for å bringe andre bloggere frem. Dessuten har hun noen av de herligste ideer som blir satt ut i live.
  2. Briggslekehus: For spennende innlegg om ting jeg aldri hadde tenkt over kunne bli fint, og hun overrasker meg stadig...Når hun som regel får en finger med i spillet blir resultatet knall.
  3. Huset ved bekken: Har en fantastisk evne til å kjøpe loppisfunn som hun kreerer om til de fineste skatter. Skulle likt å være barn i det huset ved bekken.....

Ingen kommentarer: