19. desember 2008

Uinteressant:

Jeg har fått en award av Lilla-lykke   

Med awarden kom en utfordring som lyder slik:

Utfordringen er å lage en liste med seks (u)interessante ting om meg selv og tagge fire (velger meg 3 jeg) andre bloggere. De skal få vite det gjennom en kommentar på bloggen sin.

  1. Jeg pusser tennene med Colgate Whitening
  2. Jeg har 6 par crocks (ja ja..)
  3. Elsker vørterøl
  4. Liker ikke å gå på ski
  5. liker å få reklame i posten
  6. Aldri fått fartsbot

(å det finnes såååå mye mer uinteressant her assa....)

AWARD:


"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold!"Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til bloggere, som igjen må velge seg 8 (velger 3 jeg)...nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres".


De jeg har valgt er:

kosenemine

tulip

rikkes-retro

3 kommentarer:

Kosene mine sa...

Oj oj oj!!! Både utfordring og award i samme pakka!! Dette er min aller første award, tuuuuuuuuuuuuusen takk, nå ble jeg så glad :D :D
Dette satte standarden for dagen, resten går som en lek ;p
Ha en superduper dag du også

Klem fra Gunvor

Tulip sa...

Allo allo!
haha..ja vi valgte hverandre! Men din hadde jo en award med i samme slengen!!:)
Tar den iallefall!

Tusen takk, glemte jeg å si!!! :)

Flotte bilder du viser. Ja nå skjønner vi litt mer av det spisebordsbildet... Ikke så komplisert som vi alle trodde!:)

Ønsker deg en gooo helg!

Anonym sa...

Hallo Ringsaker-drops,
Å så koselig at du tenker på meg!! Og tusen takk for awarden. Andre jeg får nå og det varmer mitt hjerte.Tusen takk!!Skal følge opp utfordringen din..følg med i neste nummer..innlegg mener jeg hi-hi..Så fine bilder du har tatt fra huset ditt. Og da var også spisebord-gåten løst.Så for meg at en lift var litt kronglete kan du si, selvom du hadde vel hatt plass til en..hi-hi.Kan tenke meg at det er fantastisk luftig og god plass hos deg i et sånnt stort hus.SÅÅÅ deilig!! Vi flyttet fra 80 m2 inn i et hus på 150 m2, så vi føler at vi har en ballsal i dag kan du si..he-he..Ha en strålende dag, droppsers,klemz fra Løten-sokning.