18. desember 2008

Diamonds are a girls best friend:





Det sies at "diamonds are a girls best friend...". Men det skal jeg bare ha sagt, at for meg er dette ikke viktig assa. Kan heller være noe fra Glitter, H&M eller Cubus for min del. Heller morsommere å variere hva man har på seg synes jeg...

Det har seg slik skjønner du at jeg i dag har sett favorittfilmen min på dvd... nemlig Moulin Rouge... OI OI OI.. denne filmen er det en stund siden jeg har sett, men jeg synes det er en fantastisk film. Denne blandingen av pop-musikk i musikal sjanger er for meg helt goody goody.... Og Nicole Kidman synger "diamonds are......", og det var da det slo meg, at dette ikke nødvendigvis er ment på meg.. hi hi hi... Tror jeg vet om en som synes at det passer hans lommebok helt perfekt....

4 kommentarer:

Julies sa...

hahaha
Jeg syns jeg ser deg mens du tar bilder av spisestua du ! Du måtte da nesten bruke lift ?!

LillaLykke sa...

Hehe ja den utfordringen var ikke helt enkel :) Ha en flott torsdagskveld!

Ingrid_blafre sa...

Diamanter skal man ikke kimse av, nei. Ha en superduper adventshelg :-)

Tulip sa...

Lurte på det samme ang bildet av spisesuua. hang du i taklampa???

Enig ang. diamanter. er ikke så opptatt av sånnt. Like greit med noe enkelt jeg ikke er så redd for. (Er litt vimsete av meg..ja særlig på fest...så ikke lurt med noe dyrt!!)