14. desember 2008

Et tre for oss alle:



Lest i Aftenpostens A-magasin fredag 12/12.2008:


Det finnes et tre for oss alle, kan den juletreselgendesesongarbeidende (langt ord?) damen fortelle. Det er jo akkurat dette jeg har kommentert for noen dager siden... det at vi har forskjellig smak når det gjelder utseende på trær, bare hør hva hun kan fortelle her:



  • Hun hadde en dame innom for å kikke og som ble så glad, da hun fant et tre som hadde to topper, for det var bare fint synes hun, da hun også hadde en tvilling..... WHAT!!! To topper???.. spesielt synes jeg...

  • Når noen så spør etter et tre som er symmetrisk - med helt rett ditt og helt rett datt da pleier hun å anbefale et plastikktre.... Det skjønner jeg da....Selv om dette og drysser bare spør meg....

  • Dette er den morsomste: En ville ha et tre så tett, at han ikke kunne se svigermor igjennom det... hahahahahhhhhha!!!!! jeg ler meg skakk, tror nemlig mange kjenner seg igjen i dette ønsket???....( er det ikke moro når jeg forbereder deg på at det jeg nå skal skrive om er veldig morsomt??? Eller ikke?....

  • Eller hva med han som mente at det ikke var så farlig hvordan treet så ut, for etter et par konjakk ble alle trær fine (mente dette var noe gutta sa om damer på byn jeg...thi-hi!).

oki doki! ha en fortsatt fin fin søndag 3.advent hilsen Drops:)

3 kommentarer:

KATE ♥ sa...

Hallo i stova.
En utmerkelse til deg inne hos meg, klar til avhenting
Mvh Kate

Mi :) sa...

Hei igjen Drops :)

Her har du meg igjen :) Herlig den med svigermor ja - det minnet meg på at jeg ikke savner hun jeg hadde - haha :D Jammen er det deilig å slippe sånne bekymringer. Jeg fikk mitt tre i hus forrige søndag, nå står det ute og fryser og lengter etterå komme inn! Det har verken to topper eller er så tett at ingen synes igjenno, men tror det er perfekt for meg allikevel ;)

Tusen takk for koselig hilsen! Jeg vet ikke hvor spennende jobben min er, eller den er jo det, men nå har jeg jobbet med den så lenge at jeg gleder meg til litt forandring på nyåret. Det er skummeltspennende ;) Greit å utvide horisonten sin pittelitt :D

Håper du koser deg på 3. adventssøndagskveld :)

Julies sa...

Juletre er tydeligvis ett alvorlig tema !
Da jeg fortalte 16 åringen om hvordan juletreet her skal være - så ble hun rystet langt inn i SJELA ! Og DA er det alvorlig, da !