16. oktober 2010

Gla oransj:

Hei å hå.
Leeeenge siden sist nå gitt.
Vet dere jeg husket nesten ikke hvordan jeg skulle gjøre jeg gitt...
Ere muli=)

Dagens innlegg heter Gla oransj. Sjekk denne happye fargen da. Jepp, dette er på vaskerommet.
Vasking av klær skal nok gå som en dans nå...eh!!

Oki, kort innom bare for å si at jeg lever, også vil jeg takke for alle kommentarer selvom jeg ikke har vært aktiv på altfor lang tid. Kommer nok innom med litt mer morsomheter etterhvert tenker jeg.
Klem
Dropsi popsi

7 kommentarer:

Carina Dale sa...

FY FABIAN SÅ GLAD JEG BLE NÅ!! DU ER SÅ SAVNET OG JEG KLARER IKKE ANNET ENN Å SKRIVE MED STORE BOKSTAVER ;-)

Herlig farge! Vil se mer! Hva skjer egentlig om dagen? ... ok. Et spørsmål av gangen... ;-)

stjerneglass sa...

Så koselig å ha deg tilbake! Utrolig lenge siden! Godt å høre at ting går bra.

Mannen i huset her er også giret på oransje. :)

Minmill sa...

Så morro at du er tilbake i blogglandet igjen. Jeg ble glad da jeg så kommentaren din hos meg og måtte inn hit og se om du hadde startet bloggingen igjen. Det er morsomt med dine påfinn og din gøyale måte å skrive på. Herlig. Har savnet deg, vettu! Men det er det som er så flott med bloggingen at det er mulig å ta en pause når man vil, dette er jo helt uten forpliktelser. Welcome Back Nina!!!!

Datt sa...

Yay, så koselig å se livstegn fra her også da! :D

Ramme Alvor sa...

Så bra du kom innom att og med ein so herleg oransje!!!!

Klem!

Jannicke sa...

Det beste livstegnet denne uken!! Takk :o)
Klem J.

lolyta sa...

I came across the serach engine and find your website, you have great and nice blog, Thanks for sharing, God bless you
Pingback : HARGA VIMAX IZON
HARGA VIMAX IZON ASLI
OBAT VIMAX HERBAL
VIMAX IZON ASLI
AGEN VIMAX
PROMO VIMAX
VIMAX KAPSUL
VIMAX ORIGINAL

http://vimaxizoncanada.com/

vimax izon asli
jual vimax izon
harga vimax izon
vimax izon canada
vimax izon Original
khasiat vimax canada
vimax izon
vimax izon


RAHASIADEWASA.NET

PERANGSANG WANITA
opium spray
opium spray asli
jual opium spray
OBAT PERANGSANG WANITA
MAXMAN CAPSULE
PRO EXTENDER
selaput dara buatan
selaput dara keperawanan


ALATSEXIMPORT.COM

ALAT BANTU SEX
JUAL ALAT SEX IMPORT

Vmenplus Herbal
Vmenplus
Vmenplus import
Vmenplus Asli
Vmenplus herbal
Obat Vmenplus