16. februar 2010

Kjellerstue DEL 1:

Her er vi på vei inn i kjellerstuen vår. Deilig å endelig ha det ferdig. 
Slik så det ut lenge her.
Hr Drops dura på å gjorde det ferdig, og vi synes det ble veldig veldig fint.
Taket er litt lavere i en del av stuen, dette pga nedfelt gulv i etasjen over.
Og vi har bygget downlights kasser rundt i den delen som har litt bedre takhøyde. Samt at vi dermed skjuler ventilasjonrørene.
Fin fin dørpynt. Fra Rie E Larsen. Kjøpt i København før jul.
Get down ON IT!!! Tepper fra Pappelina og Åhlens. 
Kjekt med tepper på hvite gulv.
Her har vi valgt stållister langs gulvet.
Tapet fra Eltis. Gul og kul. Litt 3D over den.
Her er Hr Drops sin julegave fra meg i år. 
Kjøpt i det store utland. Falt pladask da jeg så den...ågåsj!!
Lysende hare fra Fruens Vilje (Lillehammer). Cutie....Påskeharen våres det.

Slik ser det altså ut der nede. Angrer ikke en dag på at vi valgte hvite gulv....Super fint da det ikke er vinduer i kjelleren. Synes også det var kult å beholde noe av betongveggen bak peisovnen. Veggen skal etterhvert rammes litt inn, med stållister lik de vi har langs gulvet.
OKi, dett var dett for denne gang.
Dropsa

13 kommentarer:

mi-rachel sa...

sprekt!

Brigg sa...

utrolig tøft!!!! digger stilen din. Nå løper interiørmagasinene etter deg snart! stilig stilig!

La luz del norte sa...

Supert! LIkte den betongdetaljen veldig godt!

Jill sa...

Det gikk bra med bollene forstår jeg :-)
Kul, gul og igjen uberkul kjellerstue!!!
Vi har i dag 50 kvm kjellerleil.skal snart bli ca 75kvm og alt skal bli nytt!!!
Holder på å røske ut dengang da bad, soon (???)to be vaskerom.
Tapeten var GRÅDIGfin som vi sier her :-)

Astrid sa...

Kult!

Marieinwonderland sa...

Veldig moderne og kult!

Ida sa...

Hei favorittdropsemoren min:)

Wow.. den kjellestuen er ett SYN! Helt unikt vil jeg tro, og en perfekt mix og match! Jeg beundrer dere virkelig for å forsøke å gjøre noe litt annerledes i fra hva andre gjør, og jeg digger det! Jeg trodde tapeten var i 3d - virkelig bra! Og alle detaljene.. jeg tror (vet) at du er en detaljfreak ;-D Utrolig kult, vet du hva.. jeg tror du fikk meg målløs.. haha.. eller bare litt ijaffal :) Og ja, jeg sier også ågåsj.. (digger alle uttrykkene dine.. hihi), den klokken fra hr drops var kanontøff.. tenk at han har kjøpt den på egenhånd.. eller var det veiledet??? Imponert, hils han å si det!!!

Takk for gode fine ord om Williamsen min.. han er sååå kosete og god om dagen, godt det da, med en gutt som ellers har rezer i rumpen! :)

Ha en superfin dag kjære søte snile gode energifylte deg :-) Og ja.. tåms åpp for kremmerhuset.. tror jeg må innom en tur når alle er friske og raske.. trøsteshåppe litt for dårlige dager ;-D

Klem klemmer klemmest

Ludoland sa...

det ble jo veldig kult. Spesiell og fin tapet. Ja jeg gleder meg til mange fler av de morsdagene da han blir større. Blir sikkert kjempe koselig. Du så kjempe søte fugler i den nye headeren din. super skjønne. ha en fantastisk uke videre.

Anonym sa...

Så tøft det ble i kjellerstuen
deres ...!!!!!!

Kjempelekkert og ja, hvit gulv
var veldig lekkert ...!

Klem

Ramme Alvor sa...

Kjempelekkert!!!

Fargerike Dagny sa...

Digger alle fargene altså! Så refreshing!!

Christine sa...

helt enig med deg, hvite gulv er rålekkert :D det drømme jeg også om :D

for en utrolig fin kjellerstue du har fått deg :D elsker de fargerike innslagene du har over alt.. sånn som den søte kaninen ;)

Kvirrevitt sa...

Veldig tøff kjellerstue! Jeg vil også ha sånt Pappelina-teppe (og klokken var kul)!