24. november 2009

Gave=)





 Her om dagen dalte det ned verdens nydeligste pakke i posten til meg. 
Dere kan tro jeg ble overrasket og veldig glad.
Det var Minmill som sendte meg denne førjulshilsen.
Tusen takk snuppelure. Jeg ble så rørt=)
Gaven var pakket inn i verdens nydeligste papir, med blomster i sart lilla og hvitt...
Og inne i overraskelsen lå små lys og lysholdere til å feste på kvist og lignende.



 Her har jeg pyntet riset mitt...
Huset er fra Åhlens.

Kvisten har dessverre ligget litt i boden nede og blitt litt dårlig behandlet, og redusert, men det fikset jeg fint med maasser av pynt.


 Drueklasediamanter fra Åhlens.


Rie Elise Larsen pynt. Jeg bare elsker hennes bruk av mønstere og farger.


Her er et lite bilde av været ...ah...deilig med litt lys og sol=)
Drømmer om sommer og sol jeg gitt... Tider da vi kunne sitte inne under  teltet ute, spise god mat og bare nyte. Ah....

Ha en fin dag der ute.
Tuddelu.

DROPS

25 kommentarer:

Maya: sa...

oioioi, kanskje jeg må dra frem litt pynt jeg også...det er jo 1 søndag i advent til helga! Da er det lov...

Linda aka Myrini sa...

Heldige du - så koselig med en gave :)
Her er også julepynten på vei fram, men ikke alt for fort, nissene får stå på loftet en stund til enda.
Ha en fin dag!

Jill sa...

Deilig å få noe annet enn regninger i posten!!!
Ha en fin dag!!!
Klem

Jannicke sa...

For en herlig overraskelse!! Søt ugle ;o)
Klem J.

Refleksjon på livsvegen sa...

så kos med gåve...
og så fin gåve med..

melis sa...

Hei kjære du :)
Ganske misunnelig på den pakken altså :D
Masse fine juleting - jeg får lyst til å hente mine esker og se hva som er oppi, men jeg skal forsøke å styre meg en liten stund til;)

Beklager at dt har vært stille fra meg lenge altså - jeg har hatt fryktelig mye å tenke på og styre med, så det har vært lite kommentarer. Men jeg titter innom og leser vet du ;) Nå håper jeg på litt mindre tankebruk på ting som ikke er vedt det - jeg venter at store ting skal skje ganske så snart :)

Klemklem:)

Ludoland sa...

Oi så heldig du er. Det er så utrolig koselig med slike overaskelser. de var jo knall søte. jeg også drømmer meg til varmere tider. jeg er et sommer menneske deluxe.

Anonym sa...

Heeeeei !

Niiimen, Ninamor, får du pakker i posten du da ?! Får bare reklame og sånn je.
Lillehammer, ja - mer enn gjerne. Mente egentelig denne mandagen her, men fikk det ikke til. Skjer litt av hvert som jeg skal fortelle om senere. Sender deg ei meldign på den andre plassen, je.

mi-rachel sa...

snille minmill da:)

Fargelykke sa...

Så heldig du er! Den kjempeflotte gaven:)

Blir alltid i juletemning av å komme inn på bloggen din forresten, kooooselig

idag har julegardinene kommet opp her + pepperkakehus nr to er laget klart til pyntings i morra....*glede seg*

anette med ting og tang sa...

Så heldig du er.. For en nydelig gave :)

Janne sa...

Så mye fint det var i den pakken. gitt! Du - inne hos meg ligger det en liten utfordring til deg.. Helt frivillig!

Minmill sa...

Hei på deg søta! Det er deg vel fortjent med en litten pakke. Satt og smilte her da jeg så at du hadde blogget om pakken. Det ble jo så flott å feste dem på trollhassel kvisten. Den ideen må jeg jammen kopiere. Jeg har jo selvfølgelig kjøpt sånne til meg selv også og gleder meg som en liten unge til å ta dem i bruk.

Akkurat nå står ting på hodet hjemme hos oss. Gulvet blir ferdig denne uken, og i mellomtiden står møblene våre overalt i hele huset. Vi har det digre spisebordet inne på det lille kjøkkenet vårt, og sofaen på soverommet. Men alt går, så lenge vi vet det er midlertidig.

Nå må jeg hive meg over jobben igjen så jeg rekker å bli ferdig før jeg skal hjem. Klem Minmill

Made by KKann sa...

Oj...så heldig da gitt! Smil!

KlemKKann

Tulip sa...

Så fint du har pynta. jeg er ikke igang med det ennå...

Ja, lenge til vi kan sitte ute under parasollen..Nå får vi heller nyte mørket...og tenne lys!

Fargelykke sa...

utfordring til deg hos meg forresten.. en lett en...hihi

Rosa Hemmet sa...

Hej!

Vilken otroligt fin överraskning du fick! Vad omtänksamt, sådant värmer verkligen :)
Den ugglan var verkligen söt och verkligen du!

Ditt ris blev verkligen kjempefint med alla ljusen

hare bäst!

Made by KKann sa...

..stikker bare bustehue mitt innom..for å ønske deg gooood helg! Smil!

KlemKKann

Lycke sa...

Vilket underbart pynt du fått till kära du - älskade denne röda kvisten och den underbara gåvan du fick - ljushållarna var min absoluta favorit - tusen tack för inspirationen kära du :DDD

Kramhögar Lycke

Vibeke sa...

så koselig, minmill er god!:)


elsker også rie sin bruk av farger og mønstre...synd det er så vanskelig å få tak i! en skulle bodd i køben :)

adventsklem

Made by KKann sa...

..bare inne for å si:..ha en strålende 1. desember..

KlemKKann

Janne sa...

Så fin! Ha en fin lørdag!

Jannicke sa...

...hei på deg.
En stund siden sist!
Håper alt er bra, og at stillheten skyldes at du er travelt opptatt med masse positive førjulsgreier ;o)
Klem fra meg.
J.

Lycke sa...

Hej kära Dropsi!!! Hoppas du har det gott och mår bra!!! isst är det lite stressigt och mycket såhär framför jul, men jag försöker att andas genom näsan :)))
Hälften av klapparna är klara och inga julkort är skickade - brukar bli mer likt nyårskort av mig :DDD

Många kramar och mycket kärlek från Lycke

Anonym sa...

Takk for interessant informasjon