24. august 2009

Besøk på landet:

Jeg har hatt koselig besøk....
To av de jentene jeg studerte sammen med for 10 år siden kom til meg i går...
Jippi...jeg elsker besøk...
I den anledning så pyntet jeg mine fine fine Rice vaser med pellargoniablomster.
Supert ble det.. Nydelige farger til bordet mitt. Som fortsatt er turkist.
Her er blomstene jeg fikk av snuppene!..... helt mine farger...
Men se her da...Nusslingen og Burro har fått nye venner... (de til venstre)
Denne søte lille skulpturen er gave fra min herlige venninne H...
Tuuuusen takk...tenk at hun ville gi denne fra seg da... Hun er vel god vel...

Jepps...har vært på auksjon og loppis i helgen...og fangsten ble stoooor...hoho...
20 kr for å fylle en bærepose... Kan tro jeg stappa den full med lysestaker...*fnis*...
I tillegg gikk jeg fem på under auksjonen .... o la la.....
Bilder og historie kommer senere...
Her blir det trening igjen... Liker å skrive det her da jeg får så mange fine tilbakemeldinger om dette.... "ÅÅ Drops du er såå flink".... Slikt liker jeg vettu... Jeg blir så inspirert til å fortsette...
Dropsa

18 kommentarer:

Pink lady sa...

Utrolig fint dekket bord. Du har så sansen for detaljene! :) Og du er så flink når du trener! hehe Ha en fin dag! Klemmer fra Pink lady

mi-rachel sa...

å drops du er så flink til å TRENE!

Anonym sa...

Ja, men da må man jo si det; du er sååå flink til å trene, hehe.. flinkere enn meg er du ihvertfall!
Snille venninner du har da, og nydelige blomster!

Jannicke sa...

..hihi ;o)
-sant det er godt å få skryt??!!

Koselig bord du hadde dekket..
tror jeg må gå ut og plukke med litt blomster inn, for inne er det fryktelig tomt nå!

Klem til sprekingen Nina.

Monica sa...

Du er kjeeeeempeflink til å dekke bord iallefall:) Skulle gjerne hatt de Rice-vasene dine :p

Re-dizain sa...

Blommorna var helt underbara!! Och nya kompisarna med!

idyll sa...

ååååå.. så fint bord, herlig sommerstemning! Å lille bambi var jo søt... Jeg har broren:)

VintageOslo sa...

Så fine rådyr skulpturer! Herlig nostalgisk.

Brigg sa...

For et superflott dekket bord!! Nydelig og de vasene var helt fantastisk! Kjekt med gamle venner:-)

IfraLahell sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
IfraLahell sa...

Herlig bord- Elsker fargene og sammensetningen med vasene :)

Tove sa...

For et bord!! Veldig fint pyntet i tillegg til det faktum at det turkise bord og stolene med skinnene over er uuutrolig stilig!!

klem

Fargerike Dagny sa...

Gud, så fantastisk farge på bordet ditt!!! ELSKER det!!

Huset på Planen sa...

Kjempefint bord og helt fantastiske blomster!

Også....trenerflinka! *fnise*

Ragna sa...

Jeg er så glad i det turkise bordet ditt :-) Så fint det ble!

Anonym sa...

Hei Nina !'

Ser virkelig ut som du storkoser deg for tida ! Sååååå fint at formen er blitt bedre da !
Har du malt bordet ?! Det var da hvitt, var det ikke ? Kjempefint, ble det - DEN fine fargen !

Her går det i ett, uka har liksom bare fire dager og resten er helg som ikke regnes med.

Fri på fredag....?

Rikke - fargesirkelen sa...

Så fint bordet blei!! =)

Kosene mine sa...

Først må jeg si at han mannen din må være veldig grei å ha med og gjøre, så feminint bord a gitt!! Men gurimalla så nydelig!! sukk...

Og seff, du er sååå flink Dropsetrenejenta :o))) Stå på videre!
Ønsker bare å bli frisk jeg...uhuu

Avstandsklem (for ikke å smitte) fra meg og kosene mine ;o)

P.S. Likte veldig godt stol nr to, den hadde passet til mitt nyarvede skattoll....må ut og lete jeg også da...snart!