14. juli 2009

Litt lapper:

Hei sann=)
Shoppet litt jeg i det siste...og her kommer noe...
Ikke visste jeg hva jeg skulle med alle de pakkene med lapper fra Ikea, men noe visste jeg at jeg kunne bruke de til...O la la....(håper ikke Hr Drops leser dette....hihi...)
Jepps, laget meg en liten duk til bordet mitt med alle de spraylakkede stakene mine jeg gitt...
Her ser dere hvordan pakken så ut....
Og til høyre øverst noe jeg hadde tenkt til å gjøre (sy på lappene på ett teppe fra Bolia)...
som jeg ikke gjorde....
Og så....
En lekker liten rød sak jeg har fått av min herlige venninne A....(til brød, eller som her til lapper brukt til glass-underlag....)
Digget denne, så jeg måtte innom butikken den er kjøpt i, i går...for å handle inn litt gaver...jeg kan ha liggendes...
Oki, den halsbetennelsen er visst over meg som en diger....Uææææ!!!...men kjenner vel på meg at jeg er på bedringens vei....eh!. tror jeg....
Må visst løpe da husbond skrur sammen "Maskros-lampe" fra Ikea, bestående av 160 papir blomster...å hildrande du....og jaba daba dooo...må trolig hjelpe han jeg...
Tuddelu!!!!
Dropsa!

1 kommentar:

Tant Grön sa...

Åh så tjusiga de är de små lapparna från ikea :-)

Och de passar ju så bra hemma hos dig!