22. mai 2009

Hjertelig takk:

Hei.
Da er jeg også endelig lykkelig eier av et Kaspara-hjerte...
Jeg liker det sååå godt...det gjør meg helt enkelt glad...hihi...
Det henger på treet mitt på bloggeplassen min...
Tusen takk for dette Kaspara=)
Hun er så utrolig flink med miks av mønster og farger.
Her i Blogglandia går hun for å ha Kaspariske-farger.....
Ganske gjenkjennbart det hun lager
...Nydelig...Dere kan besøke bloggen hennes HER og salgsbloggen hennes HER.
-----------------
Men SÅ...... dere....
Har dere sett den nye headingen min???
Dette kan jeg takke Frk.B for....
Tusen takk.....
Da vi kom hjem fra Lillehammer i stad lå det en konvolutt i postkassen vår...
Oppi lå dette:
En pakkesang til meg Drops, og en til lille frk Pastill......
Hun ble strålende happy...tenk at Frk.B tenkte på mini også...Du er helt uvurderlig vet du det??
Besøk henne gjerne HER.
Dette kortet likte jeg så godt en dag hun hadde lagt det ut på bloggen sin.....Hun hadde vært på kort-shopping....Lite visste jeg at, dette kortet var mitt=)..hihi-.----For en "verden"....
Jeg elsker overraskelser og det ser ut til at det er flere der ute som har skjønt det=)
Jeg er glad i dere alle sammen jeg=)
Ha en fin kveld.
Dropsa sa=)

11 kommentarer:

Anonym sa...

heei - av en eller annen grunn var det lenge siden jeg var her inne - eller så er det bare at du har vært produktiv og laget massevis av innlegg jeg ikke hadde sett. Snakk om kreativ du - JEG må skjerpe meg igjen!!!
ha en god helg da!!!

Linda sa...

Så flott header du har fått deg!...
Denne var jo veldig deg da!
Det er sannelig mange trivelige bloggere der ute ja ;O)
Artig med en slik oppmuntring i postkassen!
Kaspara er jo bare rå på sine fargesammensetninger!
Herlig hjerte fra henne.

Nyt helgen!
Klem til deg.

Datt sa...

Den nye headeren din var knalltøff, grattis! :D

mi-rachel sa...

super kul header.
jeg digger snop.
og pene farger.
fin helg!

Camilla sa...

Headeren var kjempefin, så fargerik og..ja..fargerik.. :-) Man kan jo ikke unngå å bli glad av å se på den :-)

Anonym sa...

Først så søt mini drops er :)
nydelig jente!!!

herlig med gaver og det
fortjener du,
skjønt hjerte og jeg
blir glad i hjeret mitt
over at du også er
glad i hjerter!

Morsomt og fargerikt
kort med drops,
kunne ikke passe bedre
til deg søte dropsa vår!!!

god natt god natt klemme klemme deg

Kosene mine sa...

Headeren var VELDIG deg!! Superfin :O)
Vet ikke hvordan jeg lager header jeg...kanskje jeg må ha en annen "stil" eller hva det heter for å få det til?...ønsker meg en header da...en slik fiiiin en, hihi
Nå har jeg vært for lenge oppe skjønner du...sto og lagde verdens besteste sjokoladekake hos venninna mi i natten, var ferdig kl 01...men vi hadde det moro da :D

Det lønner seg å være snill vettu, håper jeg...en gang...haha! :p

Nå skal jeg finne tannbørsten, måtte bare innom og takke deg for mailen. :o)
Nattinatt, klemsi

ralfefarfars paradis sa...

Måtte le litt da jeg så innlegget ditt under om servitter på lys- har akkurat sånne servietter, og i kveld har jeg laget lys m serviett selv- hadde bare røde lys fra julen- så måtte ta en juleserviett..
Det er visst en farsott.
For en fargerik blogg du har.Legger meg til som følger.
ha en fin dag!!

Mari sa...

Ja, er ikke de hjertene aldeles herlige? I dag skal jeg og A på et lite miniloppis, spennende! Håper du har det fin-fint :) Kos deg i sola!

frk.B sa...

SØTE DROPS!!
Det fortjener du vettu:)
Så gøy at du lagde header av kortet da. Syns det kortet måtte til deg.
Og VERDENS SØTESTE PASTILL!!!!
Jenta di er rett og slett vakker.

Ha en strålende helg!
Jeg har besøk av søster, så det blir ikke så mye blogging før i morgen.

SOLSKINNSKLEM

Lycke sa...

Jättegoa var de!!! Är ju så kul när något bara dimper ner, hihi...! Och söööta, sööta lilla Pastill...nooosan...!! har vaarit på loppis idag, hihi, sommarloppis, med min ömma moder..voj, voj..och nu är det grått och lila ute..åskmoln vettu...o jag ska till att laga nå mat..e suuugen på nåt onyttigt, typ hamburgare, mums...

Kramhögar från vännen din..Lycke