18. mai 2009

Fullt hus:


Hei sann alle sammen.
Drops er ferdig med helg, og ønsker å vise frem stæsj funnet på bruktbutikken...
...og hva fant jeg...JO!!!
6 slike tekopper, som jeg samler på....ååååå så gøy....
Teen har jeg fått av en fantastisk venninne....Og jordbær-teduppedingsen er fra Åhlens...cutie ....
Her er hele gjengen....på et brett.
Jeg blir lykkelig av slike funn jeg....
Nå lurer dere sikkert på, dere som har fulgt meg en stund hva jeg
skal med så mange????
Og det skjønner dere....har jeg svar på.....
Har nemlig vært så dum å ta noen av de jeg hadde i
oppvaskmaskinen.....Og det gikk dårlig....Plasten tålte visst ikke varmen
og ble skjoldete....Disse er jo ikke akkurat vant til slik maskin....
For vet dere....i gamle dager....da vasket de opp for hånd vettu......
Det er helt sant....*fnis*........
Peonene mine i full blomst....de lukter fantastisk....
Til høyre her ser dere mitt siste tilskudd i spray-male-lysestake-prosjektet mitt...
Den jeg hadde fra før av var 3 armet og lilla denne har 5......
Synes disse er kule å ha rundt i huset....
Dette er det ene hjørnet i stua mi...
Sjenk fra Til Bords.
Bolle fra Muuto.
Tre fra Swedese
Bord fra bruktbutikk...Makeoverert av Drops....
Puten er ny.....men brukt..hihi...
Herlig i fargene....
Her pc-plassen igjen....og igjen og igjen...(Bli ikke lei nå da)....
....Lysestaken er nymalt, det er også treet mitt fra Åhlens....

Nye høner de er bitte bitte små....det er ikke påske,
men de var så søte at de får være fremme litt...Også kjøpt brukt.
Denne vasen hadde herlige blåtoner synes jeg....
Og høyt henger den.....
Lille Pastill sin papegøye....hihi....
Gurimalla så mye moro man kan ha med slike....
Hun holdt på i hele går kveld....Danset rundt med den vettu...
Til venstre ute kan vår overbygde uteplass skimtes...
Der har vi mange ideer om hvordan vi vil ha det....etterhvert...for øyeblikket er det litt tomt.
Tapet fra Eltis....
Oki, her regner det og det ser litt grått ut .....
Men da er det meget hyggelig å sitte å blogge litt...
Ha en strålende dag alle der ute=)
Hilsen
Loko...Dropso....

18 kommentarer:

Jannicke sa...

Herlige bilder!!!
Den LOVE teen... er den god?? Er det for å komme i stemning, eller??*fnis*

Uansett : Ha en vidunderlig mandag!! Klem i bøtter og spann!

Wanja B sa...

Nydelige bilder. Så sommerlig og godt.Ha en fin mandag.

Wanja B

mi-rachel sa...

så tøff skjenk.
og mange andre tøffe fargeklatter hos deg !!

Christine sa...

ble kjempekult å male lysestaken i lilla :D tror jeg må på fretex en tur og handle litt messing :P

hva maler du dem med?

Made by KKann sa...

Åååhelledussen - her var det jammen mye fint igjen..herlig gjesterom..skulle gjerne ville slappe av litt der inne ja..Smil!

Flott dette hvite og lilla bordet du har malt..herlig ide med lilla ben! Smil!

Ha en super dag i regnet..

KlemKKann

Glede sa...

Så flott det var i stuen din! Blir alltid i så godt humør av å titte innom deg. Og det behøver jeg! Glede er litt slapp i dag. :) Ha en flott dag!

Datt sa...

Så utrolig fint, du er så stilsikker, kjempeimponerende!!

Janne sa...

Nei, jeg blir ikke lei, vettu.. Bare kjekt å få se.. Skulle gjerne vist litt mer jeg og, men det er litt dårlig med opplastingen av bilder fra kameraet ennå.. Det kjem nok etterhvert. Ha en fin 18.mai!

Made by KKann sa...

..du har sikkert sagt det - men..hvor skal du?

Vettu - jeg bare digger den jordbær-te-dingsen..herlig! Sånn vil jeg også ha!! Smil!

Ja - jeg har jo sådd mye ny plen..så regn er bare fint..men det er klart plenen trenger sol og varme også!!

SmilKKann

Lycke sa...

Hello goa Dropsen-min...! Vilka TOKFINA GREJER!!! Det var så mycket nu att jag ble alldeles snurrig..., älskar dina lila ljusstakar!!! Har inte hittat ännu den där formen på trearmad, men när jag hittar...mmm...skulle du kunna säga vad färgen heter..den lila sprayfärgen - tycker den är sååå perfekt!!! ME LIKE!! Och vad bra du fann dig nya koppar! Har bestämt varit med om det där själv, hehe, maskindiskat färgat glas, som plötsligt inte var färgat längre (!)
Och vilken underbar byrå i rummet med mörk tapet!!! Jättevackert!!!
Voj voj voj... nu måste jag ut i trädgården igen..#¤¤%&-många rabatter att rensa...

Kramhögar Lycke

Kosene mine sa...

Du, frøken SprayDame..du kan vel bare spraye den skjoldete plasten? hihi :D

Men, kjøpe nye (brukte) er også stas da, hihi

Du har det så fint hjemme...vet ikke helt om du får lov å komme på besøk til meg.. her er det kaos, i alle fall nå...etter sykdom og helg..grøss! :o)

Kosene mine sa...

Glemte å si...for to-tre år siden kastet vi masse masse messing! Kule lysestaker og andre ting...sukk... :o( Må nok shoppe litt igjen!

frk.B sa...

Hei kjære Drops!
Begynte 7 på jobb i dag, litt tungt å stå opp, men så deilig nå - ferdig tidlig i dag! :)
Nyter en kopp med en ny type te jeg har kjøpt og koser meg med fine blogger. (der er du på lista vettu:)

Så fine bilder du viser og så heldig du var med å finne flere kopper!!
Den teen har vært min favoritt, har også prøvd flere av Pukka teene. De er gode syns jeg! Blir litt påvirket av navnene på teene og jeg da. Hi,hi:)
Hamonise for eksempel.
Blir så harmonisk atte!

Ha en god dag!
Huset ditt virker så spennende!

Klem fra Frk.B

La luz del norte sa...

Hei, Drops! Håper du hadde det fint i går. Det hadde jeg! De er så herlige de koppene dine, så de blir ikke jeg lei av å se bilder av. Hvordan var forresten dagen for lille Esel og Rådyr. Har de fått noe navn forresten. Kanskje du skulle hatt en navnekonkurranse - hvis ikke lille pastill har gode ideer, da! :)

Håper du får en fin uke!

Sol i hjertet og over alt!

La luz del norte sa...

*fnis* nusslingen og lille esel holder jo egentlig i massevis! Fin kveld til deg også!

Sol

Minmill sa...

Hei på deg igjen Nina, og gratulerer med dagen på etterskudd (jeg mener 17. mai altså)
Så mange fine bilder du har tatt rundt i huset ditt de siste dagene, jeg har ikke vært på pc i hele helgen, så her lå det mye nytt. Du har et tre som jeg har veldig lyst på: treet fra Swedese.
Arbeidsrom og soverom var også helt supert. Du har jammen med god smak du.
Her har jeg brettet så mange stjerner at det er helt vilt. Jeg blogger dem ikke før jeg henger dem opp ett eller annet sted. Nå skal jeg snart brette opp ermene og begynne leggeprosedyren med de to små jentene mine. I dag må de tidlig i seng, siden det ble veldig sent i går.
Ha en fin kveld. Klem fra Minmill

Julies sa...

Hei du !
Er ikke alltid det blir som vi planlegger, gitt... Drar til Oslo på onsdag og blir der til over helga og da har vel du forlatt landet ?
Fine bilder, Nina !
Den kommoden i det forrige innlegget ble knallfin !
Vi talas

Brigg sa...

for et flott innlegg! masse fine ting. er veldig glad i det treet fra swedese.og den skjenken var råtøff.

vel overstått søttende til deg Nina.Håper du koste deg.Formen min er så som så. går desverre utover bloggingen. men gnisten kommer vel tilbake snart håper jeg.

ha en finfin kveld frøken drops. åja! Nyyydelige tekopper!