1. april 2009

Wallstickers del 2:

Her har jeg pyntet litt nederst på en vegg på vei inn til Pastill sitt rom ......ganske søt....men synes bare så vidt...og det er helt greit det.....
Her er en dør......la la la....
Sjakten fører ned til vaskerommet....skikkelig digg å bare slenge skittent tøy ned der....
Mini i huset lurte på om det kom opp igjen rent ....You wish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....
Så har jeg dekorert døra litt da selvfølgelig...."klistre her og klistre der".....kan jo bli litt mye, men men.......Det er jo bare å dra det av igjen når man blir lei.....kjekt ikke sant?....

14 kommentarer:

Janne sa...

Stilig! Likte veldig godt skittentøysystemet! Det var jammen smart.. Du må kanskje finne opp en maskin som vasker, tørker og bretter.. Du vet sikkert at det er mulig å få vaskemaskin som både vasker og tørker (elkjøp).. Selv om den ikke tørker så mange kilo tøy som den kan vaske, da..

frk.B sa...

Åh, så deilig skittentøysystem!
Det hadde selvfølgelig vært hærlig at alt kom opp igjen rent, tørt og brettet...men allikevel-fint system:)
Og VELDIG fine wallstickers!

frk.B sa...

Du må jo få deg no Green Gate kjære deg:) Det er så mye fint.
Jeg har ønsket meg litt til bursdag og sånn jeg da, så fått litt i gave, og så finner jeg alltid en grunn til å unne meg en liten ting vettu.
Hi, hi.
God dag!
Jeg må prøve meg på jobb nå, fikk ikke vikar. Ikke det beste når man er svimmel og slapp..

Jannicke sa...

Veldig fint,
gøy å pynte litt opp!!

Det er bare til å stjele kake-ideen!! Kjekt å kunne gi hverandre litt inspirasjon :o)

Klem.

Made by KKann sa...

Herlig - de var jo virkelig flotte disse diskrè stickersene..fin fint!

Vettu - sånn sjakt har jeg også - fra inni skapet på badet - og rett ned på vaskerommet - det eneste som mangler..er en Maria - som vasker, tørker, stryker, bretter og legger inn i skapene!!..grrr hvor er hun..(eller han..)??

Ha en skjønn dag - nå har sola kommet til mitt hjørne av Hedmarken også!!

KleeeemKKann

Rosa Hemmet sa...

Hej nina!

Kul att du är tillbaka igen, har saknat dina inlägg :)

Vilka fina wallies du har satt upp där hemma, gillar verkligen sjögräset vis skrivbordet, det passade så bra där intill fönstret oxå! :)

Ha det superfint!

alvorada sa...

Hei og velkommen tilbake!
Veldig søt løvetann-sticker og jeg digger skatollet ditt :)

Carina Dale sa...

Den alven var bare super søt ;-)

Maya: sa...

Mmm, wall-stickers er skikkelig leile som vi sier der jeg kommer fra. Moro altså. Fint er det også. Passa bra ved siden av altandøra, og moro effekt på veggen.

Den der skittentøysjakten din er jo bare en drøm! Ramler de rett i skittentøykurven altså? Bare å gå ned på vaskerommet strekke hånda i kurven og legge inn i vaskemaskina? Diggbart.

Den der oppgave-greia føles ganske så drøy. Nå har jeg vært på jobb i 2 døgn (jobber noe som kalles medlever-turnus), og jeg gikk av vakt i dag. Må si at hodet overhode (haha, overhode og hode...jaja...der ser du lame humor:D) ikke virker som det skal etter 2 dager i jobbverden. Ganske sløv med andre ord.

Mmm...ha en fin kveld da!:D

Maya

Marthe sa...

Ai, dette er jo bare genialt! Synd vi har så ruglete vegger her i heimen... men den søte lille alven (er det det, tro?) på lille Pastills rom var bare bedårende. Titt tei;)

Og en sånn sjakt skulle jeg gjerne hatt! Tror kanskje ikke naboen i leiligheten under hadde vært like begeistret..haha.

Vettu hva, jeg har aldri skjønt den greia med rett og gæli' sie' ta Mjøsa- jeg synes alle sidene er vakre jeg:) På lørdag går ferden til Lillehammer for en stopp før vi drar videre til hytta. Vink hvis du ser meg langs Mjøsas bredder et sted;)

Klem og smiiil og mere til:)

Anonym sa...

Hei Nina mor!! For en flott blogg... Fikk ikke du ytterligere beskjed om ikke å blogge så mye;)
Gleder meg til å besøke deg en dag... Fortsett å puste, det har jeg hørt er lurt... Og så får du og dine ha en riktig så fin påske, nyte sol og te... Varmeste hilsener fra Gunvor.

Kosene mine sa...

Så heldig du har som har skittentøysjakt! Me like :D
Og den lille alven var nydelig da, liten struttemage og alt, sukk...
Likte stickersen på mini-døra også, OG knaggen :D

Du har det så fancy altså...

Julies sa...

Hei Nina !
Vælkømmin hemmat !
Prøvde meg med noe sånt på soverommet , jeg. Hvitt tre, med fugler flyvende rundt. Kjøpt på Ikea....
Først daua fuglene og datt i golvet og en time etterpå visnet treet.... Skikkelig nedtur, skal jeg si deg.
Vi talas en dag. Uka her har gått fortere enn planlagt og nå sies det at det snart er påske...

Anette {foreldremanualen} sa...

Så utrolig kuult med en slik liten en langs listen!! Artig detalj som man ikke legger merke til så lett - helt herlig! Fikk kjempelyst til å gjøre noe lignende! ;-)