7. april 2009

Tallerkenhylle med pynt:

Det er ikke til å legge under en stol (?) at jeg er glad i sommerfugler....
og det vet jeg det er mange med meg der ute som også er......

Disse søte raringene er fra .....tromme virvel...tam ta da ta!!!....Åhlens...yoho....

Festet en tegnestift i veggen så plasserte jeg sommerfuglmagnetene på,
og så vips!!!...fiks ferdig vegg pynt....
Fikk nemlig blod på tann da jeg så Minmill sin tallerkenhylle...Min hylle har nemlig stått ferdig malt på vaskerommet i over en måned nå...så jeg fant ut at det var på tide at den kom opp på veggen på hobbyrommet til lille pastill og meg....
Bildene på venstre og høyre side er selvfølgelig fra Pink Friday som jeg liker så godt....

Jeg er stadig på let etter to eller tre hyllers tallerkenhylle, men *sukk* vanskelig å oppdrive gitt...

Hilsen fra meg Påskedrops.....

7 kommentarer:

Brigg sa...

Det var lurt! Jeg har hatt lyst å noe lignende selv..somerfugl,blomst o.l som klatrer oppover. takk for tips:-)

Jeg og forresten..skriver aldri. Skrev et brev forleden til mi bestemor. fikk kjempevondt i hånden min.nesten krampe fra et lite brev. er sikkert et halvt år siden jeg skrev sist. rart det der:-)

Strålende kveld til deg!

Camilla sa...

Ble kjempefint! Vesla hos oss har rosa og lilla sommerfugler på veggene, sommerfugler er dekorative og vakre. Kjempesøte! :)

Linda sa...

Så fin tallerken hyllen din ble!
Du har en herlig fargerik blogg!

Påskeklem

jessi sa...

så fin hylla med fjärilar!!!!
Lisa Nilsson är bra, måste gå och leta fram skivor med henne o lyssna. passar idag, regnar här också!

kramar

Nina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Nina sa...

Ja, reise vekk kommer nok til å bli helt uaktuelt etterhvert ;) - nesten. Vi var en uke i Hellas i fjor sommer. Kjørte en hel stasjonsvogn full med pelargonier ++ til mormora mi på 85 før jeg dro. Så var det flyttelass hjem igjen da uka var endt. Nå begynner det å balle på seg, for i fjor var jo egentlig bare starten. Sovet til nå ca. 11 - veldig godt ;). Nok en grå dag ja. Fin dag!

Kosene mine sa...

jeg eeeelsker også sommerfugler :o)
Ble lekkert!
De hadde flere to-hyllers tallerkenhyller i lokale bruktbutikken, men jeg kjøpte de IKKE!!?! Er jeg sprø? Neida, må bare gjøre ferdig andre prosjekt før jeg kjøper inn noen flere, er litt streng med meg selv, hihi

Tusen takk for sms'n i går, tenkte på deg i løpet av dagen serru, og kjempekos å få en mld...
Kos deg på selveste påskeaften(en)