9. mars 2009

Jeg vant igjen:



Hi hi...
Herlig med konkurranser, spesielt når man vinner...
Jeg har visst vunnet en konkurranse på frk. B sin side...Juppi ai ey!!!
lucky me.... Gleder meg til gaven som visst nok er et bilde....
Det varmet på mandagsmorgenen det...
----------------
Ønsker også å gratulere min
PAPPA med 60 års dagen i dag...
.........Jeg er sååå glad i deg du "stå på mann"...

Hipp hipp hurra for deg jubilanten vår..
..........Jeg har bakt kake som jeg skal kose meg med i din anledning...
.........thi-hi...


Takk hilsen Drops=)

8 kommentarer:

Made by KKann sa...

Grattis med Paps - og grattis til deg som har vunnet!..mandag begynner jo lovende!! Smil!

Ha en knall mandag!

KlemKKann

Anonym sa...

Hei sprudlende Nina!
Gratulerer med faren din! Så gøy du vant bildet hos Frk.B!
De babuskhaene på bildet var da herlige i farvene. Ha en flott dag! Klem fra Kaspara

Camilla sa...

Grattis så mye! Skulle til å si at jeg aldri vinner, men kom til å tenke på at vi jo (enda en gang) har vunnet omganssyke. Hurra! :P

Bente sa...

Du altså! For en vinner-lykke! Spiller du lotto? ;)
Gratttis med pappan din!

Frk Mille sa...

Graulerer så mye med konkuransen! Kjekt å vente på noe som skal dette nedi postkassen.

Minmill sa...

Hei Nina. Så gøy at du har vunnet konkurranse. Og gratulerer med din pappas 60 års dag. Jeg har en mamma som snart blir 70. Litt rart at foreldrene blir eldre. Ha en fin dag.

Ludoland sa...

liker ikke du heller kaffe, hehe. nei fysj, heller kakao altså. kake på morgenen er gooodt, Min og din pappa er nesten født på likt for 60 år siden, min fylte 60 for ca 1 måned siden. håper han får en flottings dag. Og du og!

Kosene mine sa...

Grattis you lucky girl!
Men du fortjener det :o)
smil og klem