15. januar 2009

Bokstaver an mas:

Smart greie å henge øredobber på...blant annet.

Disse bildene er hentet fra skøna hem...
Menneskene som bor her har en så herlig fargerrik garderobe.....
Drops spotter inn grønt og en en oransj kjole som kunne vært fin til sommeren....
Vi holdt på å gjøre noe lignende i klesskapet vårt og...
angrer angrer..men det er jo ikke forsent heller...

En slik kommode kunne jeg hatt her hos meg....
En kul ide synes jeg... Har dilla på bokstaver.....
(kilde husker jeg ikke)

8 kommentarer:

Julies sa...

vel.... kjære nabo, jeg beklager å måtte si det.... men altså.... eh....
Men antenna di var jo gørfin da !

Ninas Drops sa...

Thanks a lot!
Slike antenner er in her jeg bor vettu..

Julies sa...

hohoho !
Her og

Ragna sa...

Likte den grønne kommoden :-) Lekker grønnfarge! Syrlig så jeg får vann i munnen...

Frøken Englefjes sa...

Så mange fine bilder du viser! Likte spesielt bokstavene jeg da! Kult, kanskje jeg skal adoptere ideen? Men da tremger jeg noen flere bokstaver først...

Tulip sa...

ja bokstaver er kult. enig, enig!

Så du sier det er MIn dag idag! Tulipandagen! Det visste jeg ikke, og det burde jeg visst! Jeg nyter det...men har ikke fått kjøpt tulipaner!

Flotte bilder, fargerike som alltid hos deg:)

og du har jammen sprayet mye fint i det siste! artig!!

LillaLykke sa...

Stilige bilder :)

Kaspara sa...

Heisan Nina
Takk for koselig kommentar! Så herlig, farverik blogg du har!!! Som bokstavelsker falt jeg jo pladask for bokstav-veggen du viser bilde av her i siste innlegg. Herlig garderobebilder også. Scrollet litt nedover, for jeg tror sannelig ikke jeg har vært her inne hos deg før. Jeg som er i komplett hekle-trance bet meg selvfølgelig merke i framtidslappeteppet ditt også. Utrolig lekkert! Linker deg gjerne! Ha en glad kveld!
Klem fra kaspara