17. desember 2008

Rødnissejenta:

Dette er gaver til de som jobber i barnehagen, på avdelingen der Lucie går..... De gjør en så utrolig god jobb og trenger litt oppmuntring av oss til jul.
Blir nesten lykkelig av disse fargene her jeg...hører du det BIG trenger bare pene pakker jeg..samme hva det er inni (?) eller??.....

Her er innholdet..måtte jo pakke de ut for fotografering.. smiiil...ha det!! Nå skal de flytte.....
Kunne jo nesten tenkt meg de selv jeg da.. hm!!! Har jo beholdt ett da..kanskje to... hi hi hi!!! Husene er kjøpt på REMA for 50 kr.. yoho!!!
De ansatte der Lucie går er så rolige og herlige..tenk deg å gå i en barnehage hvor alle snakker slik hedmarksdialekt da..Skikkelig julekveldsvisa bare de åpner munnen og smiler... GOD JUL!

Her er den nydelige nissejenta våres. I går morges var hun til å spise opp med nisserøde strømper og barnlig lyst... åååå hun har blitt så stor (5 år) og tror på nissen.... (pappa er du klar?)

15 kommentarer:

Anonym sa...

Å for en nydelig nissejente! Ser at hun er full av forventning innfor dagen :-)
Kjempefine pakker og hus må jeg si!! Nå må jeg løpe.. skal på Rema..hi-hi..snacks.

Rosa Hemmet sa...

Vilka fina paket i härliga färger, det är som du skriver, man blir glad av dem! :) Lykthusen var verkligen jättefina, har själv 2 vita! Ha det superfint

Himmel & Hav sa...

De pakkene hadde jeg blitt glad for å få, kjempefine. (er også av den sorten som blir like glad for fin innpakning som for innholdet)
Såååå nydelig vesla var da!!!

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Herlighet så skjønn vesla var da :) Artig med så spreke farger på gaver :) Ja, ein blir jo glad av berre fargene. Kan vere gave nok det ;) ønsker deg ei herlig førjulstid :) Godklem :)

Mari sa...

Jeg har handlet sånne hus til noen vennepar etter at jeg var hos deg gitt :)

Så nydelig Lucie var der!!

Brigg sa...

For en søt jente! Kjempesøt!!Man blir skikkelig glad og i julestemning av bildet:-) Husene likte jeg også veldig godt:-)På rema sier du...må sjekke ut!!

KATE ♥ sa...

Kjempenydlig jente.Og koselig oppmuntring til de som arbeider i barnehagen. Jeg jobber på en skole ,og jeg får også gaver innimellom. Det er tanken bak , at noen har lyst å gi meg noe, at de setter pris på jobben jeg gjør som varmer.
Selfølgelig er det ekstra stas om det er noe koselig inni også da. I går fikk jeg en stor boks med brente mandler, hjemmelagde,supergode, av en gutt i 10.kl. har fått det av ham i julegave de siste 5 årene. det er koselig det.Hyggelig at du også setter pris på de som tilbringer mange timer sammen med prinsessa di .
Klem Kate

Maria sa...

Sötaste lilla tomtenissan!
Så snyggt med röda hus, har bara sett vita och zink. och vilket bra pris det var på dem!

Ann Helen sa...

Å, så utrolig skjønn da! Må smile her jeg sitter:) Kjempekoselig å gi en oppmuntring til bhg personellet til jul, da:)

Kosene mine sa...

Så nydelig datter du har! :)
Utrolig flotte innpakninger du ordner med, ser at det ligger omtanke bak, også så koselig at det er til de som jobber i barnehagen da. Fikk tips om hva jeg skal kjøpe til læreren til Gina nå. Rart å tenke på at hun snart har gått et helt semester på skolen!! Før du aner det har jenta di begynt også.

Ha en superduper kveld, klem fra meg =)

Tulip sa...

Så koselig av deg å gi en liten oppmerksomhet til de ansatte i barnehagen!
Det fortjener de nok for den jobben de gjør i løpet av året!

Ha en fin dag!!

Tulip sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mi :) sa...

Hei Nina :)

Så koselig innlegg! Likte også pakkene kjempegodt! Og de husene var jo bare superfine :) Og jenta var aller finest!

Enig med du - desember gjør noe med meg også! Det er litt som å være liten igjen, og den følelsen er det jammen viktig å ta vare på selvom man blir "voksen"! ...Sånn på papiret iallefall :D

Ja, Lillepusen har fått barneastma, så det er ikke noe gøy synes jeg! Mamman har det ikke så bra med det og er bekymret. Men det heter jo barneastma fordi de fleste vokser det av seg, så vi krysser fingrene for at dette går bra. I dag har jeg fått fordøyet alt litt mer og er litt mindre sliten, så nå ser jeg mer opp og frem :)

Håper dere finner ut av magevondt - det er jo
heller ikke noe gøy :(

Hmmmm, tror du skruer og drill er tingen på pepperkakehuset....jeg er ingen kløpper med sånn smeltet sukker, men får vel forsøke det, selvom skruer er litt mer min greie tror jeg :) Trener jo ikke ta livet av huset føt jul heller :D

Jeg lurte litt på det der med "treet" ja...lurte på om dere hadde gått til innkjøp av plastikktre :D

Stooor klemm:)

Julies sa...

Julekvælsvise bære dom åpne munn, ja... Haha- du får nå mæssom sagt dæ, du.
Je syns je ser deg der du står å har lyst på dæssa husa sjøl... " DEN vikaren treng itte å få gave.... Og HU har itte vøri der så lengi,og HU har akkurat bynt..."
Artig du, Nina !

Tulip sa...

Har noe til deg inne på bloggen min:)))