3. desember 2008

Kjekt å ha:





Hipsi pips!!

Her har jeg vært på gjenbruksbutikken igjen. Nå skjønner du, begynner jeg å få dreisen på detta!. 

Synes fargene og formene på det kjeramikk settet øverst er litt kult. Skikkelig 70 talls. Den røde skålen tenkte jeg at skulle være et "bøsse-fat". Sånn man kan legge skall av julens mange nøtter på e.l. 

Den røde/oransje stolen falt jeg pladask for, hel og fin. Norsk produsert å greier. Stolen har vipp og ganske god å sitte i.  Lukter bare en anelse "snålt" hm?? Må nok ut å lufte seg litt.

Skulle egentlig bruke den brune gamle kakeboksen til julekaker, men det var ikke så veldig fristende, da den var litt rusten oppi. Så boksen får passe på Lucies perler...

4 kommentarer:

Brigg sa...

OJOJ!! Likte alt sammen!! Men spesielt den røde stolen. Fantastisk!! Med vipp og greier:-)

Grattis med godt kjøp:-)!!!

Anonym sa...

olala!ser man det :) visste ikke at dere har gjenbruksbutikk...eller har du vært her i byen
? A kommer hit i morgen,skal prøve å avtale besøk da :)

Gamlå sa...

Heisann

Ja, dette her har du fått dreisen på. Stolen var vare helt digg og den fine fargen. Det andre du har funnet var også fint.

hilsen Gamlå

unni sa...

Hallois. Den stolen dro også jeg kjensel på, gitt. Lurer på om vi hadde akkurat maken i noe lyst brunt rutete. Litt lekkert det også, men selvfølgelig kommer den ikke opp mot dette vidunderet du har fått tak i.

Ellers ser det veldig koselig ut hos deg med julestemning og masse snø ute. Lurer forresten på det treet ditt, har det stått ute i full storm? Det ser litt vindskeivt ut. Klem Unni c',)