3. desember 2008

Hjemmelaget:



Her er ett lite prosjekt oppi alle de andre. Dette smykket laget jeg i anledning julebord i barnehagen. Synes at perlene har så fin lilla farge. Like fin som på treet jeg sprayet i forrige uke.

Her er kurven vi hadde med oss. Synes det var litt koselig å pynte den i anledning barnehage festen jeg. Julebrusen var selvfølgelig med. Det var veldig koselig med underholdning og mat. Nå gleder jeg meg til jul. "Nå har vi vaska gølvet og vi har børi ved........ vi har litt igjen før vi er ferdig gitt, men vi skal bare kose oss og ikke stresse....

Pip pip mamma!!: Kurven din har vært med på tur. Dette er den samme kurven hun bruker når hun kommer på besøk til oss med mange overraskelser oppi. JIPPI!!!!! Vi digger det.

3 kommentarer:

Julies sa...

Gratulerer med award !

Anonym sa...

Først: Gratulerer med award! Så gøy.
Ser ut som du har hygget deg i barnehagen. Så fint smykke-treet ditt ble. Ønsker meg et sånt et jeg også :-)

makiato sa...

Vad kul att du sprayat trädet lila. Jag kände igen det för vi har ett vitt hemma. :)