30. desember 2008

Har dere litt liten plass?:

Det skal sies at vi har ett ganske stort hus.... men jeg mangler skap og oppbevaringsbokser (som er litt kule og knæsje...)

Synes denne kurven fra Box de Lux er ganske fin.

Vi har planer om å pusse opp et rom nede i kjelleren som skal være mitt pakke, blomster, krea rom.... Skal da ha noen inspirerende tapeter og farger rundt meg. Har litt dilla på oransj om dagen jeg... Dette er en tapet, husker ikke helt merket men den fant jeg på tapetorama.

Denne var kanskje litt voldsom? eller litt kul den og... er jo så mye å velge imellom der ute i væla...


Har du sett!! Moro!!

Herlig bilde, husker ikke helt hvor jeg fant dette men jeg tror de har litt liten plass..*kniiis*...

En ide til oss og vårt hus? eller?....NOT!!!!, da tror jeg husbond hadde rista på hodet. Kreative var disse menneskene ihvertfall... Jaba Daba Doooo...

1 kommentar:

LillaLykke sa...

Stilig kurv og flott tapet! :)