17. november 2008

Jeg har blitt utmanad av www.Maris-fargerike.blogspot.com

Utfordringen er tatt:

Så här funkar det:
* Länka till den som utmanat dig och sätt dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
* (Utmana 7 stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till de.

Låt de få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg).

Spennende ting å vite om meg???:

1. Bor i skogen, veldig mørkt om kvelden. Vi går tur med hodelommelykt. Nær kirke og gravlund, sier vel det meste

2. Til gjengjeld bor jeg i et stort hus! (m.a.o har jeg stoooor plass å boltre meg på interiørmessig), men og veldig dyrt- sukk!!!

3. Har ringt rundt til familie og venner for å forhøre meg om det er for tidlig å pynte til jul (dette var allerede rundt 1. november) Spiller julemusikk om dagen. Aldri for tidlig for det. Akkurat nå Celine Dion.

4. Tenner så mye lys at jeg har oksygenmangel i huset.

5. Ikke glad i julemat. Så er den eneste i familien som går ned i vekt i jula (eller kanskje ikke da jeg er en skikkelig glad i godis. Da snakker vi smågodt for alle penga!!!

6. Kjøpte de første julepresangene allerede i august

7. Gleder meg like mye over barnlige ting som min datter på 5 år. Noen ganger mer?!!!

-tror det blir med dette for min del da jeg ikke er helt stødig i prosessen for videre utmaning av andre, men skal jobbe med saken. Har jo bare holdt på med dette i en ukes tid. OKI DOKI!!!

Ingen kommentarer: